Garapen prozesua



1 Ohizko merkatal eraikinak kanpoalderantz ixten dira, komunikazio elementuak, eskailerak, pasiloak, etab. barualdean utziz. Orube guztia okupatzen dute.

Los centros comerciales habituales se cierran al exterior, dejando los espacios transitorios en el interior. Suelen ocupar el maximo espacio.


2 Gune publiko ireki bat sortuz, komunikazioak kanpoaldetik egiten dira, gune hontaz eta eguzkiaz gozatuz.

Creando un espacio público, los accesos a los comercios se pueden hacer exteriores para disfrutar de dicho espacio y del sol que se recibe en el solar.



3 Barrukalde eta kanpokaldearen arteko erlazio zuzen bat sortzen dugu solairu guztietan, kanpo-barru erlazio hau indartuz eta gune publikoa antolatuz.

Se dota de una relación directa entre el interior y el exterior en todos los pisos, para que la relación sea mas fuerte, y el espacio público se organice.



4 Espazio publikoa sektorizatu eta barrukaldea antolatzen dugu, leku bakoitzean garatuko diren funtzioen arabera.

Se sectoriza el espacio público y se organiza el edificio según sus funciones.

5 Inguruko kaleen arteko loturak egiten dira, zirkulazio berriak sortuz, eraikinaren gune desberdinen arteko komunikazioak sortuz.

Se comunican las calles para habilitar así una circulación alternativa a la ciudad, y una relación entre las diferentes zonas del edificio.


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